hieeepppa

Jahaja, då har man gjort sina jobbdagar och är åter igen ledig. Jag var otroligt trött idag och på bussen hem kunde jag verkligen inte hålla mig vaken.. haha vaknade av att allt folk höll på att gå av, så flög upp från sätet och gav mig ut i snöstormen.. Blåst galet mycket ute igår och idag..
 
Idag testade jag även mina byxor som jag inte ens fick upp helt men som jag ändå tog med för att ha som motivation. Och idag fick jag upp dom och kunde knäppa!:) heja heja. Dock är dom fortfarande tajta från va dom ska. Men här skall de inte ges upp inte! Imorgon bitti kommer Asta hit och städar så då ska jag och Maire knalla ner till gymmet och svettas lite!:)) Det ser jag fram imot! whoop!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0