Inte coolt

Det är inte speciellt coolt att jag fick mail av min chef idag där hon skrev att jag blir ledig imorgon bara för att det är så lite att göra.. Vilket leder till att de blev 4 dagar ledigt denna vecka. Icke bra. Men förhoppningsvis blir de inge mer bortfall nästa vecka!:))
 
Annars sysselsätter jag mig med att leta lägenhet i Bergen. Tror jag har hittat den rätta! Hoppas bara att vi får den. Ligger i samma byggnad som vi bodde i förut fast på andra sidan. Vore ju guld värt om vi lyckas få den! :D hihi. Men vi får se. Minna skulle maila senare så får vi se vad han säger:)) Så det är bara hålla sina tummar.
 
Idag har jag, Madde och Amanda begett oss ner till centrum och vandrat runt och handlat lite. Visade -21 och det var sjuuukt kallt.. trotts två lager byxor hjälpte det inte ett dugg.. Jag har täckbyxor.. varför jag inte tar på mig dom är en annan femma.. antar att jag får skylla mig lite själv!;D haha. jöö jöö...
 
på återseende!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0