Jag är grym!

Träningen ger resultat!
 
Det var dax att mäta mig imorse.. Eftersom jag inte har någon våg så kan jag ej gå efter de. Men sen går jag helldre efter cm också. Jag blev faktiskt chockad hur många centimeter som var borta från kroppen nu i gemförelse när jag mätte mig sist för 1 månad sen! :D
 
En stor klapp på axeln till mig själv! Det är inte bara träningen jag lagt till, utan försöker äta så ren mat jag kan. Och se, de lönar sig även om jag bara viljat spy på allt vissa dagar! :P
 
Awesooooome! :D
Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad duktig du är hjärtat!

Svar: Tack, du också! :D
Anna

2013-01-25 @ 12:49:31
Postat av: Mikaela

Go go go! Herrejävlar vad alla tränar fint nu. Då kan man peppas av andra hihi. Puss annisen!

Svar: Haha ja men visst gör alla de! :D De är bra tycker jag! och heja heja dig. Grattis till nya rekordet! :D keep up the good work!:DPuss mikkinikks!:)
Anna

2013-01-25 @ 16:52:32
URL: http://mikaelis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0