Torsdag

Idag har jag inte gjort många knop. Man blir liksom inte speciellt taggad med tanke på alla minus grader. Men lite senare ska jag Maire och Siirii ta oss en liten kvällspromenad!:)
 
Annars såg jag precis klart på Edward Scissorhands, med Johnny Depp i huvudrollen. Bra film!:) Det är verkligen guld värt med alla dessa filmer jag fick av Minna!;D haha. Sätt galet mycket film senaste tiden. Men å andra sidan finns det inte mycket att och göra här!
 
Hade det löst sig med bil igår så hade Tony och Ali kommit. tyvärr löste det ju sig inte. Men träffar nog dom ganska snart ändå så deppar inte ihjäl mig för det. Men visst hade de livat upp min gråa vardag.:P
Jag med dessa härliga killar! :))
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0