Blev bara ett blåmärke

Dag 1 av mina två lediga. Solen lyser ute och jag ska ta mig ner på stan om ett litet tag och inhandla ett par nya skor och eventuellet en ny jacka. Jag har letat som en galning efter Svea skor, men finns ju inte någonstans här.. Så nu har jag börjat känna sug efter ett par mörkblåa convers. Men vi får se, kanske kommer jag hem med något helt annat... Om jag hittar något.
 
Igår på jobbet undrar jag om Benjamin försökte skada mig med flit alltså.. Två ggr dessutom. Jag jobbar ju på taxfree lagret och där även om några av oss inte har truckkort så måste vi ändå ibland använda oss av olika sorters truckar. Benjo har truckkort säger han men jag vettefan.. Vi har en man kan stå på men även gå med den också. Så han gick med den igår och jag hoppade på den där bak och åkte med, helt plötsligt får han i nödbromsen och jag flyger fram och nästan ramlar över. haha han blev skit rädd och fråga hur de gick medans jag börja skratta och fråga om han försökte ge mig whiplash skada.. Sen några minuter senare ska vi lägga in massa väskor på trollys och måste då gå in i stora kylrummet, utan att kolla bakåt går han ut och drar i snöret så dörrarna stänger sig, då jag får kuta allt vad jag har för att inte klämmas imellan dom. Han får panik igen och sa att han trodde jag skulle gå ut andra vägen.. Wtf.. Då frågade jag honom om han försökte ta död på mig.. Tur nog relaterade allting bara i ett ganska stort blåmärke på ena knät.
 
Innan han gick för dagen frågade han om allt var lugnt.. Men de är väl inge större fel på mig.. Inte mer än vanligt så att säga! ;))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0