En AW

Jag är verkligen så trött på allt här just nu. Jag är trött på folket jag bor med, jag är trött på att alltid säga nej till massa roligheter för att jag är här och inte hemma, jag trött på att jag känner så, jag är trött på hur vi lever och ingen ger någon respekt, jag är trött på att känna mig bitter.. Det ända som är kul är att jobba, satan vad jag trivs. Det är för att jag tycker de är kul på detta jobb och för jag älskar folket jag jobbar med som jag är kvar, annars hade jag dragit hem nu!

Jag älskar Bergen, men nu tror jag det behövs en liten paus att va iväg hemifrån! Jag behöver få komma hem ett tag. Jag saknar min familj, släkt och vänner där hemma väldigt mycket.

Blev ett litet klagoinlägg.. Men vad gör de, ibland behöver man spy lite galla när man är bitter!

Annars var väl jobbet och ölen de bästa idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0