Åka utomlands

De börja suga i min åkautomlandstarm nu! Jag vill åka iväg någonstans! Dock vet jag inte vart. Spelar egentligen inte så stor roll. Jag och Amanda snackade lite om igår fall man skulle dra någonstans efter säsongen, bara en vecka och chilla lite. Kom in lite på Cypern, där har ingen av oss varit. Kanske kan va något o ta en sista min i september typ om man hittar någon billig!:)
 
Men sen efter vi suttit ett tag slår Amanda bomben. "Jag hittade en till Alanya med flyg, hotell + frukost för 2400kr/pers, kan du tänka dig att dra dit eller vill du inte?" Gaaah.. home sweet home var de första jag tänkte, men samtidigt blir jag lite. njeeeaaaa vill jag verkligen dit? Folket där nere skriver minst en gång i veckan och frågar när jag kommer. De får alltid svaret "I dont think i will come this year!" "whaaaat whyyyy".. Jaja, vi får se vad tiden och suget när det är dags säger! :)
 
Men någonstans måste jag ju dra!:)
 
Kastar iväg Erika! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0