Fridens

Imorgon är det mot Sverige som gäller! :) Efter mycket om och men så lyckades jag lösa hämtning, snälla Danne kommer och hämtar mig. Guld värt! Sen när jag är hemma är de bara duscha, byta om, börja dricka och sedan ge sig iväg till Gurras studentmottagning.
 
Känner på mig att dessa fem dagar verkligen kommer att flyga förbi, så ska njuta av allting extra mycket! :)
 
Fick även höra nyss av lillsyrran att de hade tänkt haft en överraskning åt mig på fredag att en speciell person skulle komma. Men det hade tyvärr skitit sig. Gud, jag började böla direkt när jag läste om vem. Det är helt sjukt vad jag saknar den personen. <3
 
Men nu ska jag inte deppa ihop. Kommer bli hur bra som helst detta!
 
Så, vi hörs när vi hörs! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0