Stolt över min syster!

Back on track in Bergen.
 
Denna vistelse hemma var kalas redan från start. Första Gurras student, sen att få umgås med alla nära o kära, allt fixandes som jag älskar o hålla på med inför Dulles student. Sen gick hon ut, riktigt stolt över att hon pallade stanna kvar 3 år och plugga! :D
 
Imorse gick jag upp 06.45.. trodde jag skulle dra hem runt 13 tiden.. haha fail, de var ju tur att jag kollade det så att jag inte missade planet, som jag redan höll på att göra när jag var påväg till Sverige! haha! Tjejen med koll! ;D Så efter att behövt väntat både på bagaget och buss från fleslandet så var jag väl hemma runt 12-13 i lägenheten. Och tur nog stötte jag på mina roomies i parken påväg hem annars hade jag nog fuckat ur rätt bra de första jag gjorde eftersom jag inte hade nyckel och dom visste om det! haha.
 
Så sen 15tiden har jag slaggat och tagit igen lite sömn efter Sveavistelsen. Vaknade upp för kanske 40 min sen. Tror dock inte det blir några problem med att somna om senare ikväll, min kropp är ganska död. Sen behövs det nog några extra timmar då imorgon är första dagen på Tax Freen, ska bli kul o se hur de går! :D Äntligen börja jobba lite, på riktigt. Sen har jag äntligen fått mitt skattekort, de var ju inte 4v förtidigt iaf! -.-
 
Så dirr efter jobbet lär jag gå och lämna det så det inte drar 50% skatt. Schysst nog höll vår chef inne lönen som skulle kommit i fredags just för jag inte skulle bli utsatt för de. snell hest hon e.
 
Stort grattis åter igen sis! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0