22/3

Dagarna rullar verkligen på här. När man är ledig i mitten på veckan så känns det som att dagarna bara flyger förbi. Väldigt skönt på ett sätt, men samtidigt lite skrämmande!
 
Idag på jobbet gick de väldigt bra, hur skön lista som helst så vi chillade mest runt! haha. Efter lunch så gick jag runt i min egna värld och kom och tänka på svenska filmen Cockpit, haha fick upp den där kommentaren "Du är ju pilot och allt.. men e du liiiite dum i huvudet?" HAHAH.. ohh jag bara älskar den filmen. Ska nog slå på den ikväll så jag får mig ett gott skratt!:D
 
En annan rolig grej är ju att det nu bara är 13 dagar till hemfärd :D 15 dagar till Rhodos! :D whooop. Pappa påminde mig om att "men du skulle ju inte åka utomlands något innan sommaren sa du ju!".. hähä, blev visst så ändå!:))
 
Jag med en av mina pärlor! <3 :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0