Day two

Godmorgon.
 
Dag två på ledighet och där av den sista. Ska bli skönt att gå till jobbet imorgon igen! :) Trodde aldrig jag skulle säga de om detta jobb ;) kanske mer menat skönt att få sätta igång igen. Men har man bara rätt människor att jobba med funkar vilket jobb som helst.! :)
 
Igår var jag helt död heeela dagen. Efter jag varit upp hos Minna ett tag medans städerskan var i våran lägenhet så satt jag mest hemma och kolla film i några timmar. kl 20.00 satt jag och lyssna på avslappnande musik med vågor och några toner till 21.30, sen somnade jag direkt och vaknade upp när jag hörde Maire smälla igen sin ytterdörr vid 7.45 :P haha..
 
Så idag känner jag att något måste hända! Första dagen är slappodag, andra måste något hända!:)
 
Så vi får se om jag får med mig Minna ner till byn, värt ett försök iallafall!:)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0