Flyttar ut

Jag har börjat gillar norrbaggar mer och mer, det är faktiskt riktigt trevligt folk. DOCK är dom så fruktansvärt seeega. Jag förstår inte riktigt vad det är som tar tid. Och jag avlider av väntan.. Det är 6 mail jag skulle vilja ha svar på typ redan igår.. Ännu tidigare om jag får välja! gaah. haha.
 
Sen skicka jag nyss iväg ett mail till min chef, skrev att jag skulle flytta ut från personalhotellet den sista mars. Det har nämligen ändrat från förra säsongen. Kommer man innan 15e betalar man hela hyran, efter den 15e halva. Nu vill de suga pengar ur alla och ändrat till att när du än drar ska du betala hela hyran. Så.. Varför ska jag lägga ut en hel hyra på april månad om jag kanske inte ens kommer tillbaka hit efter resan?? verkar ju väldigt onödigt! :P
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0