Knackig natt

Jag vettefaun vad som hände men kunde inte somna förns kl 02 inatt och sen 04 har jag vaknat en gång i halvtimmen.. Då blir man glaaad.

Dock är jag ändå utvilad (?) och känner mig ganska så pigg.. Kan de bero på att jag är ledig imorgon? Haha kan va!:p

Precis avnjutit en tallrik havregrynsgröt med apelsin i och en kopp kaffe, aweeeesome!! Så ska straxt göra mig iordning innan det är dax att gå!

Juste.. Igår när vi var nere i byn köpte vi en jättefin blomma och ett påskägg vi fyllde med godis som vi idag ska ge till Anneli våran absolut bääästa chef! As trisst att hon slutar även om de bara är ca 1 månad kvar här!:) kan se framför mig hur glad hon kommer bli!:D spännande!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0