1 Maj

Då var vi inne i maj månad. Om 1v så är jag tillbaka i Norge. Läskigt hur snabbt tiden gått här hemma. Nu när man träffat alla så har man fått lite mersmak så det känns sådär att behöva dra igen. Men jag vet att Bergen rockar fett så vafan! :))
 
Valborg igår. Planen var Tyresö, men efter precis kommit hem från tandläkaren som är inne i stan att då åka söder om stan igen kändes sådär, så jag käka hemma sen gick jag med Tessan, Robin, William och Oliver till brasan här i Brottby, kolla lite på den, snacka med massa gamla föräldrar sen min dagistid osv. Faktiskt riktigt trevligt. Sen drog jag och Tessan hem hit och drack grogg och snacka skit ett bra tag innan vi proppa i oss massa tuggummin och sedan gick upp till fältarna och grilla korv och snacka lite med alla där. Och otippat nog kom ju självklart ett litet sms tillslut. haha..
 
Jag som knappt drack något alls på 4,5 månader dricker nu varje helg + lite där till, börjar ju bli fet igen... Fan hade lyckats bli lite slim men nä de e borta igen känns de som! Tur nog ska jag och Minna köra stenhårt igen om 1v. Och tills dess kan jag väl bara då njuta av livet lite! haha. I helgen blir de pang påt igen iaf. Ska ÄNTLIGEN ner till Norrköping och möta upp mina giiiirls för en helg där, kommer bli awesooome!
 
Såå vad e de man brukar säga.... på återseende!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0