19 Maj

Först ska jag skriva GRATTIS på födelsedagen pappa!:) Sen för de andra FAN VA BRA SVERIGE, VM-GULD!:)
 
Annars har det varit en slapp dag. Vaknade ganska sent, gick upp å åt frukost sen slog jag på en film. Rock Of Ages, härlig film. Sen skrev Minna att hon fått slut tidigare så hon kom hem straxt efter att den va slut så de var bara att byta om till något lättklätt och sen bege sig ut i solen för stekning.
 
Det var sjukt mycket folk ute. Vi gick ner mot Bryggen. Där har de slagit upp ett litet tivoli som hållt öppet nu i ca 1 v. Vi har varit in och kolla en annan dag men då regnade det. Så var härlig att få se så mycket folk nu. Sen så självklart köpte vi glass, mjukglass. Tog ungefär 2 min, sen låg Minnas glass på backen. Så går det när man är klantig!;) Men jag va snäll så hon fick mer än halva min glass!:)
 
Eftersom vi ej har TV hemma så kunde vi ej se kvällens match, men snälla Zandra har hållt mig uppdaterad. Medans så såg vi på en film, Charlie St.Cloud. Viiilken film alltså. Se den om ni inte gjort de!
 
Imorgon ska de va fint väder, M är ledig och vi ska chillibilla heeeela dagen! :D
 
Peace out.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0