26 timmar kvar

Tiden i Svea har verkligen gått fort. Dock känns det som att jag har hunnit med ganska mycket på dessa 22 dagar hemma iaf. Som vanligt har jag flygigt runt lite här o var. Fick lite nog på det i slutet eftersom jag började känna mig stressad och det är inte meningen, så bangade på sista målet. Men jag har iaf hunnit hängt med alla som jag verkligen vill ha träffat innan jag drar igen vilket känns skönt!:)
 
Jag har även haft de riktigt kul hemma denna gång, känns som det var jätte längesen som man var hemma och bara levde svenssonliv (dock utan jobb;)). Men ska bli skönt att få börja slita lite igen också, på tisdag är jag även inbokad på kursen om säkerhet på flygplatsen, ska bli skönt o ha den överstökad!:)
 
Igår på dagen fixade jag allt de sista som behövdes, sen drog vi hem till mormor o morfar o fika och träffa dom en sista gång. Sen på kvällen drog vi upp till Alström. Vi grillade och drack lite grogg ett gäng och bara snackade. Det var trevligt även om man kom om in på rätt sjuka samtalsämnen! Men schysst sista grej. Idag ska jag packa de sista, sen ska jag bara chilla hemma, upp tidigt imorgon som sagt.
 
När jag kollar på alla bilder inser jag att det princip bara finns fest/drinkbilder och sen några ego och så William och Oliver! haha. Varit väldigt mycket alkohol så nu ere slut med det när jag åker. Uschaaa.. Så denna bild tycker jag passar utmärkt som sista bild! ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0