Andra dagen

Nu har man landat lite. Jag och Minna trodde att våra andra roomies skulle komma den 15e. Men ack så fel vi hade, de dök upp igår!! Haha.. Så ja de var bara glida o möta upp dem.

Minna jobbade idag och de två är inte hemma. Ska väl kanske erkänna att jag ganska nyligen vaknade och precis avnjutit frukosten. Havregrynsgröt med apelsin. Nu är man tillbaka i Norge igen, haha!;)

När jag kollade mailen hade jag fått ett av Ida, så fick tid om när jag ska ha mitt prov kl 10.00 imorgon!:) så nu hoppas jag att jag klarar provet och att jag får börja jobba snart!:))

Det har varit spöregn här i bergen förutom några små uppehåll.. Brukar annars vara tvärt om att de är ganska fint men att de alltid kommer en skvätt regn varje dag typ. Värmen va sen i Svea, här verkar den också va sen! Men ja, de känns bra att va tillbaka iaf!:)

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0