Fixar lite!

Imorse ställde jag klockan för att gå iväg till kontoret för att göra prov om säkerhet mm på flygplatsen. Hade tre försök på mig så var orolig pga mina svårigheter men klarade provet på första försök, heja mig!:) skönt att ha det klart.

Efter jag var klar gick jag hem till Ann där jag hjälpte henne ner med vagnen o Bobby så vi kunde ta oss en promenad. Vi var nog ute och gick i 2 timmar!:) hur skönt som helst.

Vi har sagt att vi ska börja träna, dock vet vi ej om de blir Itrain eller Sats, de får vi se imorgon då även Lina anländer till Bergen! :D Det ska bli så kul att träffa henne igen också!:D

Nu ska jag o Minna ta en liten siesta!;)

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0