Hej då Svea, Hej Norge

Inatt sov jag som en kratta.. Kunde verkligen inte somna. Men sen när jag väl gjorde det så var det nere i soffan.. Det sägs ju att kan man inte sova beror det på att man är i någon annans drömmar. Hade de stämt och jag visste vem hade jag fan bett den personen fara o flyga. Låg säkert i tre timmar o bara vred och vände på mig. Jag var måttligt sur.
 
Nu är jag iaf uppe, ska straxt hoppa in i duschen sen äta frulle, checka så de sista finns med och sen börjar de bli dags. 11.15 ska vi bege oss mot Arlanda. Schysst grej jag fick reda på igår är att Minna jobbar idag, så hon slutar jobbar 5 min före att jag landar. Awesome, då får jag lite hjälp med mitt pick och pack hem till lägenheten! :)
 
Idag börjar det nya äventyret. Det ska bli spännande och se hur denna sommar blir! :D Redo? Alltid redo! ;)
 
Fridens.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0