De va grymt, tack som fan!

Dessa ord är väl någon slags sumering av helgen. Fan vilken grym kväll de var i lördags! :D tack som faan till alla som kom och även till er som ej kunde men hade försökt få ihop de!

På födelsedagen i torsdags dök de upp ett brev om att jag skulle va klar ca 17.30 i lördags, vårdad klädsel o snyggt sminkad. Jag som redan har hjärnspöken fick ju några till vill jag lova!;)

Torsdag fredag var sjukt jobbiga, eftersom jag ej kände igen hanstilen och alla svor på att de ej visste något. Stress blandat med förväntan va väl ungefär känslan. Dock va jag rätt lugn på lördagen, de var nog mer närvositet då. De fanns redan mycket att hinna göra innan födelsedagsfikan för lite släkt osv. 

Vid 17.30 knackade det på dörren, den slits upp och en drös med folk börjar sjunga "ja må hon leva"! Mäktigt och folk jag verkligen inte hade någon aning om hade kommit! Det var något så sjukt roligt! Så överaskningen hade dom verkligen lyckats med!:D

När folket hade kommit in så bjöds det på mat här hemma och festen var igång. Vad som hände sen kan man väl sammanfatta som en suddig dans!;)

Ännu en gång, tack som fan för en riktig grymt rolig 25 års fest! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0