Hemma

Nu är man hemma på svensk mark igen. Alltid tråkigt att lämna men än så länge känns de ändå helt okej! Denna resa var verkligen nyttig, det har varit ett par helt oslagbara 8a dagar!

Trotts att den första dagen började helt "fel" så summerar jag resan som awesome!:) Att bara få umgås med folk jag verkligen bryr mig om och älskar! Inte för att jag känner något annat för folket här hemma, de är ju bara att dem där nere träffar man inte allt för ofta!:) så då uppskattar man det mer. Gäller inte bara Turkiet, även besöken när man kommer från Norge och varit ifrån nära o kära länge!:)

Men ja.. Jag mår bra och allt känns prima ballerina!:) så med de avslutar jag detta inlägg med ett hjärtligt gonatt!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0