Sing a song darling

Dagarna rullar verkligen förbi.. Onsdag redan.. Helgen gick verkligen åt att fira Dulle, både fredag, lördag och söndag blev det på något sätt "hennes dag".. En annan får EN dag.. Hon hade hela helgen ja.. Men ja, de va trevligt!:)

Idag har jag även fixat min tand! Och det är förhoppningsvis (peppar peppar) sista gången! :D Det blev väldigt bra tycker jag. Andra kanske inte ser så jättestor skillnad sådär, men ja de är större skillnad nu och de känns mycket bättre! Nu kan man börja le på riktigt!;) höhö! "När du fyller 25, då får du din riktiga tand!" Även om jag inte är 25 riktigt än så satt vi dit den (man vet ju aldrig, då finns de iaf möjlighet att fortfarande kunna lösa problemet.. Gratis;) hähä.)

Nu ska jag sova! Morgondagen är inplanerad med tvättning (mot min vilja) och även målning (som jag erbjöd mig att göra) ;) de är bra, då blir min hjärna lite sysselsatt. Kan verkligen behövas efter igår! Puha!

Gonatt gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0