Söndags!

Veckan är till sitt slut och imorgon välkomnar vi vecka 44.

Fredags så blev de väldigt lugn. Jag och pappa var helt ensamma och satt och spenderade kvällen framför massa humorprogram mm. Vi satt och skratta tills tårarna rann på oss. Oslagbart.

Lördag va en jäkla stressdag. Men vi kom iväg till inflyttningsfesten tillslut;) haha. Kan va en av de tråkigaste "festen" jag varit på. Tyvärr, men så är de. Så vi drog hemmåt redan efter kanske 3 timmar max.

Och idag har vi haft födelsedagsfika för 3 olika släktingar som fyllt år närmsta tiden. Mys! Drog även lapp om vem vi ska ha som person att köpa julklapp till i år! Ist för att alla ska köpa till alla har vi sagt en summa och sedan dragit lapp om vem man köper till. Jag fick Mulle vilket är min mosters man, VAD ska jag köpa liksom.. Han har redan ALLT.. Jaja det är ju ett tag kvar!;)

Jag och Jemps igår!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0