En Flod

Jag kommer troligtvis att gråta floder när jag ska hem. Har de så bra och vill inte släppa allt och börja sakna! Sen att ha den där seperationsångesten man alltid lyckas få är inte heller något att se fram imot!

Men jag njuter av stunden, varenda lilla sekund njuter jag av.

Idag har varit en sån dag då jag och P gått promenad. Jag har varit runt och hälsa på och hängt med alla nära och kära. Värmet i hjärtat när hon berättade om hur hon såg på allting, speciellt med min andra älskade lilla Çoban familj.. Ohh blir så varmt!<3

Men efter mycket promenerande fastnade vi på E's rest där vi satt ett bra tag innan jag lämnade av P på hotellet och fortsatte till min älskade!

Nu är jag nyligen hemkommen och sna soooova! Ögonen håller sig knappt upp så vi hörs när vi hörs!!

Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Tina

Om du trivs så bra i Turkiet som du skriver, finns det inga arbeten där så du kan bosätta dig
kram

2013-09-26 @ 00:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0