Färg här och där!

Imorse var jag lite mer sliten och vandrade inte upp förns närmare 09 snåret! Då satte jag såklart igång med målandet direkt! Så nu har jag målarfärg på hela kroppen, precis som igår!:)

Har lite kvar att fixa, sen är jag klar! Då är det bara vänta ut tiden tills allt är snooortort så jag kan ställa tillbaka möbler och hänga upp hyllor osv igen! Btw, varför använder man ordet snortort?? Snor är inte direkt torrt och de låter ju faktiskt förjävligt! Haha!

Kvällens plan är träning med Jemps, hon har ju en envishet och psyke som heter duga så nu gäller de att passa på att hänga på den bättre för att komma igång själv!;) tänkte att jag skulle börja som jag höll på i Trysil. :) då mådde jag riktigt jävla bra! Och vem vill inte må bra liksom?!

På återseende! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0