Någonting har definitivt hänt!

Imorse när jag drog upp rullgardinen så var det helt dimmigt ute. Det är de fortfarande. Lite skillnad från helgen väder där de visades 25 grader och man knallade runt i kjol och linne! Kanske va de sista fina helgen och vi vänder mot höst nu? Inget mig emot.. Jag ser faktiskt fram emot hösten detta år! :D De ska bli mysigt med massa höst kläder, tända ljus och bara njuta. Veta att jag inte ska stressa iväg till Norge snart igen.. Eller ska jag de?! ;D haha.. Inga planer bestämda än men jag/vi jobbar på det!:) Hur som helst, blir de av så blir de spontant som allt annat i mitt liv typ! :P
 
Helgen har varit en av de absolut bästaste också! Få spendera kvalitetstid med två av sina finaste vänner, de är grejer det! Speciellt nu när vi princip bara kan ses 2 ggr om året som de blir pga allas levnadssätt. haha största boven är väl dock jag själv som är i Norge till största del! :P. Men de bjöds på mycket snack och skratt, road trip till Gränna där vi vandra runt nere i hamnen över en glass, hälsade på mina släktingar, köpte med oss mat och fika upp till Grännaberget och bara njöt av varandras sällskap och utsikten. Och att få träffa lilla Milo som INTE är en liten bebis längre, gaah vad tiden springer iväg! :D
 
Men ja, riktigt trevligt har jag haft det och självklart är det lika tråkigt att lämna dom varje gång. Om vi bara kunnat bo liiiite närmare varandra hade inte skadat!:P
 
Nu har jag putsat på mitt CV och Personliga brev, så efter tips från självaste arbetscoachen själv ska de nog gå vägen, jag är redo för att börja slita och fylla på kontot lite mer! :) Jag är väldigt laddad på livet som det är nu, någonting har definitivt hänt.
 

haaa deee! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0