We will see!

Som mina närmaste vet har jag pendlat lite från och till sjukhuset senaste tiden. Idag var inget undantag. Så klockan ringde redan 06.10.. Just då va jag inte alls speciellt trött, men sen typ 2-3 timmar senare höll jag på att somna ståendes! haha. Jag som ändå går upp runt 08 varje morgon för att inte slappa på mig, och så va jag as trött ändå.. Kanske beror de på allt prat! ;) får hoppas de!:)
 
Ikväll är det kräftskiva, lika så imorgon. Påväg hem när de t.om va för varmt med en tjocktröja så kände jag bara att yeeah fan va gott de hade varit med en öl nu! Men sen slog de mig att jag har ju fan tränat som en idiot denna vecka, idag blir inget undantag utan så fort Jennifer slutat ska vi mötas upp igen.. Ska jag då paja denna veckas slit för att dricka denna helg?! känns ju lite surt måste jag erkänna. Vi får se helt enkelt!
 
Kääääära du vad du är saknad! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0