A smile is the prettiest thing you can wear

- Anna..
- Ja?
- Jag måste bara fråga om fall du alltid är såhär glad och skrattar mycket?
- Hahah va? Du vet att jag kallas bitterfitta va?
- Haha mjo men ändå det är så stor skillnad på sen vi träffades för första gången!
 
haha så lät min konversation med Diyar igår. Blev faktiskt väldigt glad när han sa så! För mestadels får jag alltid höra att jag ser väldigt arg ut och uppfattas som otrevlig. Både folk jag har lärt känna genom bloggen och vanliga livet har fått ett intryck av att jag är en riktig bitch! haha.. Vettefan vad jag sänder ut för signaler från början men de verkar ju inte va några bra om vi säger så! ;)
 
Tar nog ett bra tag att lära känna mig trotts allt. För mina nära och kära vet hur psykad och sjuka saker jag kan göra o slänga ur mig om jag bara känner mig bekväm och slappnar av! ;D
 
Här tex. Bakfull som ett svin med stulna sandaler!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0