Pridi pridi

Nu går jag på lite ledighet. Hela tre dagar off har jag från och med imorgon. Man märker att säsongen inte dragit igång på riktigt än. Vi är lediga iaf denna och nästa vecka 3 dagar. Men man ska väl "njuta" sålänge man kan. Sen vet man ju aldrig hur de blir men när folk börjar få lov brukar de alltid sluta i kaos.
 
Som alltid när jag är i trysil blir jag sugen på att dra utomlands;) haha. Så har såklart suttit inne på backpacking.se och drömt mig bort;) Men en resa i taget ;)
 
Angående min rubrik. Det är Ryska och betyder kom kom. På vardagarna jobbar jag ihop med Olesya från Ryssland komiskt och även om jag bara kan några få ord på ryska så pratar hon de med mig hela tiden, även fast hon kan engelska! haha, rätt skön tjej faktiskt. Och hon säger alltid "da da boss" (ja ja chefen) såfort jag rättar henne med vissa saker ;) Bara för att jag har jobbat en säsong mer!:P Jaja de är tur man har kul på jobbet iaf:)
 
Det är ganska sjukt att jag typ ska åka här ifrån om redan 2 månader. Då blir de hem, packa om och så Norge igen! ;) Ääääälskar Norge!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0