Snowing

Jag har varit här borta i Norge nu i tre dagar, och de bara kommer upp mer och mer saker i skallen som jag kommer på mig själv ha glömt! så himla typiskt! :P En grej jag har glömt är tex mitt norska person nr.. haha.. De brukar alltid komma upp i huvudet när jag väl ska skriva in de, men inte idag. Så det är ju tur att vi snart ska knalla ner till byn så kanske man kan glida in på Nordea och fråga om de kan kolla upp de åt mig!;) Jag är ju inte direkt den vassaste kniven i lådan! ;) Kan ju egentligen inte göra ett skit som skriva kontrakt eller fixa skattekort. Tur att jag har till 15 feb på mig;)
 
Nu ska jag göra mig iordning för att bege mig ut i snökaoset! det snöar då inte nådigt här. Kanske dyker de upp lite pics!
 
ha de!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0