Vaknat till liv igen

Nyår var riktigt trevligt! Började med en middag hemma hos moster, sen bar de av till Fia en liten snabbis innan vi avslutade allt hemma hos Lagerkvist. 

Perfekt kväll där alla va fulla o glada! Jag var tydligen väldigt ärlig på nyårs natten och kanske kom de fram lite fel vissa saker;) men äh, de va bara något man skrattade åt!:)

Dagen efter.. Ja då mådde jag som en påse skit vill jag lova. Glider hem vid 11 på morgonen, försöker få i mig något att äta innan jag ligger halft om halft däckad på soffan fram till 20 tiden, då börjar jag piggna på mig lite och får i mig lite käk. 

Idag mår jag dock bättre!:) fixat klart helt på nerevåningen så mor o far ska för första natten sova i nya sovrummet jag gjort iordning!:) imorgon ska jag måla klart mitt, sen är princip allt i sin ordning igen! Nyare, fräshare! :)

Nu ska jag försöka duna, mycket surr på mig! ;) natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0