Lördag.

Idag har jag varit riktigt duktig. jag har hjälp pappa o olja in ute möblerna och dem där "Väggarna" som står mellan grannen och oss och så =) det blev hur bra som helst !! :P riktigt nöjd. sedan jag jag suttit och broderat lite, måste ju bli klar med mina glad underlägg någon gång :P haha.. låter som jag är 60+ :P !

Huvudverken har inte gått över helt än. men hoppas det gör det efter en god middag, vi ska grilla tillsammans med Mulle och Cina idag =) myys !

T kom förbi här ett tag också för en stund sen. det var trevligt, men han stannade inte länge, han ville åka och kolla på Tessans o Robins lägenhet. så då skulle ju jag, den smarte förklara vägen. men han verkade hitta iaf :D jag är verkligen sämst på att förklara saker ! =P

Hoppas att det gick bra för Daleke idag på hennes tenta ! =)
Nu ska jag draaa...
byebye


/A

Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHAHAHA BRODERA XD
Tentan gick braa :D

2008-04-12 @ 19:28:30
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0