Snart sängdax .

Kom in för bara en liten stund sen, har varit ute med Slit och pratat lite =)

Dagen blev lite som jag ville, jag lyckades på igenom min idé. och det var att få Cia att köra till Slits jobb, ta en fika och träffa Slit =) Och så blev det också, vi drog dit vid 3 tiden, men Monster bilen..en riktig monsterbil..detta var inte bettan ;) nej nej, detta var en riktig monsterbil ;) haha ! Jag var lite stressad på vägen dit, jag kände inte igen mig, men det löste vi snabbt genom att chansa oss fram ;D haha, och det gick bra, lyckades köra fel en gång, och det skyller jag på Cia, haha, nejdå ;)

Sedan när vi sladda in med monstret så mötte vi snabbt upp jennifer, som såg oss genom fönstret, som inte var planerat;) en ändå.. Men hon blev nog väldigt glad, alltså tänk er, vem skulle inte bli när jag och cia sladdar in på parkeringen ;) HAHA ! Och Slim fick oss att stanna ända tills hon slutade kl 5. så vi satt 1,5 timme för att Slit skulle få åka bil hem :P då är man snäll ;) Men vi roade oss med att gå ner till vattnet och sitta på bryggan och snacka skit ! =D så det tog ingen nöd på oss =D hihi.

Sen blev det hemdax för att käka lite middag, spagetti och köttbullar var serverat , riktigt gott faktiskt :) och efter de umgicks jag faktiskt lite med familjen..(kul kul) ;) Majsan var grinig som vanligt ! hennes problem går verkligen inte över .. helt seriöst !

Nu orkar jag faktiskt inte skriva så mycket mer =P jag kan sätta in en meningslös bild.. för det är alltid roligare att läsa ett inlägg med bilder. Och jag har en perfekt bild som avslutning på detta fantastiskt i slutändan roliga dag! ;)



HAHAHAHHAHAHA

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0