Söndags ångest.

Japps, det har jag nu. Mår inte helt hundra, och är inte sugen på jobb imorgon.

Dagen då.. Pappa väckte mig vid 12 tiden när Cia ringde, hon har köpt en ny bil så hon kom hit och visade upp den =) Sen så kom Clara hit det lilla monstret =P haha. så då pratade jag med jennifer om hon ville me ut på promenad, så vi promenerade Hacksta runt=) Sen har jag väl inte gjort mycket mer, kom nyss hem från att ha övningskört lite och så.

Just nu saknar man att man inte bor i en hyreslägenhet, alltså inte för jag har gjort de förut.. eller jo under 1,5 iaf =P för då kunde man bara fylla upp ett bad, och efter typ 10 min när vattnet är kallt var det ju bara att tömma och fulla upp igen.. det saknar jag något så enormt =P  känns ganska onödigt att ta ett bad nu när man inte bor så och varmvattnet typ precis tar slut när man fyllt upp 3/4 av badkaret.. =P

Jag och Pappa har köpt julskina ikväll.. och den ska han göra iordning, så ikväll blir det skinkmacka med senap och ett glas mjölk till =D jihuuu..

Men nu ska jag iaf ta en dusch. kanske känner man sig lite bättre då, iaf lossas att jag gör.. ohh tragiskt ..

Vi hörs hurrni . Tjaao !
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0