vill inte, vill inte ...

Massa dåliga tankar i huvudet nu, vill inte tänka.... och nu börjar dem sömnlösa nätterna komma tillbaka, och jag vrider och vänder på mig hela tiden... var skit trött igårkväll kl 11 när jag gick och la mig.. men kunde inte somna förns halv 1.. Så tänkte gå och lägga mig nu så jag får mycket sömn inatt.. börjar halv 9 imorgon..skönt !

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu med allting, så varje gång jag blundar och försöker somna så blir jag yr.. Det känns som jag ligger där och hjärnan bara försöker jobba igenom allting. hel skumt! =S

--------------------------------------------------

4 Otroligt snygga personer !
Och Älsk, bara för det är du!

--------------------------------------------

På söndag ska jag handla ALLA julklappar som jag har kvar att handla, vilket är typ alla..har bara köpt 1 till pappa än så länge, men han ska få något mer! (Visst är jag snäll!?) =) Sen får vi se med vem. det märker vi då. annars kanske de är skönt och ta en tripp i stan själv och slippa prata med någon och slippa tänka? Humm.. jaa jaa, vi får se!

Gonatt mina fans!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0