fan va slitet !!!

GAAAAAHH.. just nu skulle jag kunna döda för lite mindre än vanligt !! Är det tvunget att vara just den veckan .. ÅH !!! Kan man ha sådan otur ? TYDLIGEN !!!

Kom hem för ett litet tag sen, så nu har jag precis käkat lite middag! Jag var och hämtade mina saker hos T i bromma, så nu har jag ingenting kvar där..känns lite konstigt.. men de jag igentligen åkte dit för var att lämna hans nyckel..MEN den glömde jag hemma i hallen.. och det kom jag på när vi åkte förbi gillinge, så pappa sa att jag inte skulle vända, utan jag ska skicka den till honom imorogn! bra att man har hjärnan med sig ! yeeah !!

Och nu verkar det ju inte som Turkiet resan blir av den 11 sep som vi kollat på, för är tydligen i sep om jag nu får jobbet som jag behövs mest.. Men nu är det inte lika viktigt att få jobbet, för nu kan jag fixa cash från annat håll !! så det finns igentligen 3 fördelar med om jag inte får jobbet!! jag fixar cash, och vi kan åka den 11 sep, och vi kan bo på Aside hotell !! =P haha.. men ändå bra med ett jobb lixom! =P Meen vi får se hur det går ! =P

Nu ska jag ta och ringa ett samtal till Slit ..

5,5 timme kvar <3

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0