Konstig väder

Det har ju varit konstigt väder hela dagen idag... jag har inte gjort etty skit idag typ, övningskörde till arlanda stad med pappa och basse.. vi skulle lämna honom där, han skulle åka med Mulle till Gotland och göra något jobb.. sen när jag kom hem så käkade vi, sen drog jag ut och träffade jemps ett litet tag, sen kom Tina 20 över 7, då gick vi till bandyn.. så kom hem vid kvart i tio.. så nu är jag duschad och klar, och ska se på dagens avsnitt av andra avenyn =P

så nu ska jag kolla på det, sen sova, ska upp tidigt imorgon och jobba, dem ringde idag och frågade om jag kunde jobba imorgon också.. så det blev 4 dar denna vecka ist för 2 =) ta mig på orden, det går bra nu ;) Hahaha..

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0