Varmt och sköönt =)

just nu sitter jag på baksidan och solar samtidigt som jag spelar bubbel trubbel spelet på hamsterpaj.net =) tyvärr ligger fortfarande pappa 1a på över 300 000 poäng =P hehe.men jag ska nog slå honom ;) hehe..

termometern visar 28 grader ute i solen.. så det rä skapligt varmt, sen blåser det lite lagom också =) helt underbart väder, såhär borde det var hela sommaren ut tycker jag ! =)


Imorgon åker vi upp till Hölick, det ska bli så himla skönt.. för mig att detta väder skulle hålla i sig hela helgen, så då är det bara att sola massor så man får massa färg.. satt inne för ett tag sen och läste.. och kom på varför sitter jag inne när jag kan sitta ute och läsa ist, då får jag ju en brun färg på köpet ;) hihi..

kom nyss på att jag inte vattnat mina blommor jag planterat på typ några dagar =P vet ej om någon annan har det heller, men dem ser ut att ha klarat sig från att vissna =P hehe.



T fixade en ny mobil åt mig igår eftersom min gamla är sönder, tack så mycket!! <3

Jag har ställt upp ett paraply på bordet här ute så min dator inte får sol på sig och blir varm =D fett smart jag är ;) haha lite påhittig är jag väl allt? ;)


Ett glas bubbelvatten är inte heller fel i denna värme =)


Cia, det där vi trodde om förlovningar stämmer inte :D yeees ;) Hahahah ! blev precis 10 kg lättare ;) hihi..

Igår var jag ute och gick stavgång med Susanne och Cina och några till.. (genom korpen) dååligt jobbigt det var, haha, trodde jag skulle ha hur ont som helst imorse när jag vaknade.. men känner faktiskt ingenting..det måste bero på min vältränade och slimmade kropp ;) hahah ! :D

Nu ska jag sola vidare, ha det så bra mina fans, så hörs vi ! Tja ;)

/A
Kommentarer
Postat av: mingla

Vad ska du jobba med i sommar eller är du så lyckligt lottad att du ska ha sommarlov :) ?

2008-05-28 @ 14:12:44
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Katta

Hejsan hoppsan! :)
Allt bra med dig?
Ha en trevlig och härlig dag.

(Sugen på att vinna en bloggdesign?
Kolla in min blogg)

2008-05-28 @ 14:13:03
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Katta

Tävlingen är avslutad nu.
Men jag kommer lägga upp en ny inom några dagar så försök då igen. :)

Annars så mår jag bra och har det trevligt! :D

Ha en toppen kväll

2008-05-28 @ 18:34:44
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej! hehe, jo, han är himla söt :) Väldigt rolig om inte annat :) Härligt att sola.. Skulle också vilja komma igång med det, men får bli nästa sommar istället, då jag tränat ner allt som ej skall vara där :P Ha det gott!

2008-05-28 @ 20:23:30
Postat av: Tiina

Hoppas oxå på riktigt fint väder hela sommaren :)

2008-05-30 @ 08:46:32
URL: http://tiinak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0