Nu har halva veckan gått!

Japps, Onsdag idag... man skulle väl igentligen kunna säga att lite mer av halva veckan gått? alltså om man tänker Mån-Fre. För imorgon är det ju torsdag =) Rätt skönt, känner mig sliten idag, har varit trött hela dagen.

Igår så flyttade pappa och mamma upp på övervåningen, dem har ju sovigt där nere några år nu.. och min pappa snarkar något så otroligt mycket och högt. han har alltså riktiga problem.. såå.. igår när jag sa att jag skulle avsluta rätt snabbt med älsk för att sen ducha och gå och sova.. det blev inte så. jag pratade till halv 1 med Älsk. Sen så gick jag direkt till sängen och försökte somna, men eftersom min far låg 3meter utanför dörren så tog det yttligare 1 timme att somna, och jag var inte mycket pigg när klockan ringde kvart i 7 imorse. men jag kämpade mig upp, så vaknade väl till ordentligt i duschen =P haha!

Och nu sitter jag och pratar med Celal på msn =D Han la till mig igår men han var inte online när jag accepterade. så han skrev till mig nu! =D Saknar honom väldigt mycket! Hur trevlig kille som helst! =D Hoppas att han är kvar till nästa gång vi kommer =D och för er som inte fattat det än, så är det en kille i Turkiet ;) haha!

Nej, nu ska jag baka en grej, jag ska jävlas lite med Daleke hade jag tänkt =D haha.  Jag tar en bild och lägger in här sen, bara en speciell bild. BARA till Daleke =D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0