En lista bara för att det var längesen! =P

Sådärja. Nu har t.om du något att göra i någon minut ;)

Din första;

Operation: Aldrig gjort de
Piercing: (förutom öronen) Tungan
Sport: Fotboll
Husdjur: Kanin
Semester: utlandet - Kreta Sverige - Vet inte, typ Åtvidaberg
Konsert: Räknas Arvingarna in här? ;)
Kärlek: P.B

Just nu;

Äter du: Ingenting
Dricker du: Bubbelvatten
Ska du: inte göra ett skit =P
Lyssnar du på: Arvingarna
Väntar du på: Att timmarna går så älsk kommer in<3
Har jag på mig: jeans och tjocktröja

Vad föredrar du hos motsatta könet;

Kramar eller kyssar: både och ;D
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Svårt..magen tror jag..
Favorit kroppsdel: Helt klart rumpan, om det är Hockey-rumpa. annars ögon.
Busig eller lydig: haha va? konstig fråga =P

Har du någonsin:

Kysst en främling: Ja
Tappat bort glasögon/linser: Nepp
Brutit ett ben: Njea, axelkulan om den räknas =P
Rymt hemifrån: haha jaa
Röntkas: Ja
Krossat någons hjärta: Ja
Nobbat någon: Ja
Gråtigt när någon dött: Ja

Tror du på;

Kärlek vid första ögonkastet: Absolut !
Gud: Nej
Mirakel: Ja
Aliens: Nej
Spöken: Ja
Himlen: Ja
Tomten: Njaa va ett tag sen faktiskt
Kyssas på första dejten: Varför inte?!
Änglar: Nej
Transformers: Nej

Övriga;

Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, tro mig !
Dricker du: Ja
Använder du droger: Alkohol om de nu räknas in där =P
Röker du: Nej
Vilket schampoo använder du: Det som finns!
Vad är du rädd för: Småkryp
Gillar du att tvätta: Haha njaaa !

Och som avslutning en bild på mig bara för att jag är så jävla snygg !


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0