Väntar på svar .

Jag sitter och väntar på att doktorn ska ringa mig och säga vad jag bör göra...

Problemet: Illamående, yrsel och hvudvärlk. pågått sen i lördags. Ätit alvedon och iprem alla dagar. Det släpper inte. värst är på morgon och kväll. men kan även komma på dagarna att det bara snurrar till och nästan svartnar för ögonen. När jag ansänger mig blir det suddigt för ögonen och jag börjar kallsvettas. blir bara yr av att vända mig i sängen från ena sidan till den andra. Känns som att man har feber, men det har jag inte. Kan sitta upp och helt plötsligt viker sig bara huvudet åt sidan, typ som att någondrog ut en propp. =S as konstigt .. 

Så... vad är felet på mig?!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0