Måndag

Det är ju sjukt fint väder ute idag. jag kollade på baksidan och det visade 19,5 + grader =D hur skönt är inte det lixom?! Ohh, jag vill ha sommar nu! Jaa, det vill jag verkligen! Bilden är från i sommaras när jag och Jennifer låg och glassade på våran kära strand Garnsviken ;) haha!

Nästan som idag, solen ligger på och glassar, men när jag öppnade dörren, då var det garanterat inte så skönt som vi hade det på bilderna! Det bästa vore igentligen bara och dra utomlands. ;) haha, till vårat älskade T. Det skulle vara underbart. Där är det ännu varmare. Det är typ varmare där under låg säsongerna än vad det är i "högsäsongerna" i Sverige lixom! bedrövligt! =P

Tänk att känna den här värmen som vi gjorde då. ohh, tror ni jag längtar. Och träningen rullar på som den ska. tjena slimmie ;) vi ses på stranden lixom! ;) haha!!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0