Tankar

Jag har precis suttis och kollat igenom alla turkiet bilder. t.o.m dem bilder på mig och jennifer när vi fular oss på planet innan, dem brukar vi alltid hoppa över i vanliga fall, för dem är så fula! =P haha..Men idag fick det bli alla bilder! =) Jag saknar dem där nere, sjukt mycket, speciellt när man kollar på alla bilder. Man ser verkligen så himla lycklig ut på vissa av dem! Jag har säkert legat och kollar i 1 timma. Vissa bilder fastnar man bara på och tänker på hur det var. Vad man sa. jaa allting! Det är en härlig känsla. Sitter och skrattar för mig själv samtidigt som det gör ont för att jag saknar allting!

Det är som när man sitter och pratar om det med något. Och alla bara håller med. men det roliga är, man vet att dem inte har en aning om hur det igentligen är. Dem bara tror! Det finns bara 1 som vet. Det är Jennifer. Hon vet precis hur det är! Och det är skönt att hon finns, för hon är underbar! Jag älskar den personen väldigt mycket!

Ja för att lämna Turkiet för ett kort ögonblick, så hittade jag min klocka idag. och den funkar, det är så att jag har fått för mig att den hade pajjat, men det hade den icke, utan den låg bara där i lådan och gick 1 timme före! (Turkisk tid) höhö ;) Det kändes bra, så nu sitter den där på min högerarm. Och jag är nöjd. Jag tänker inte ställa tillbaka tiden rätt. nej nej, den ska få vara på 1 timmer före!

Men nu ska jag överlämna datorn till min lillasyster och sen gå ner och käka middag!
(Ett inlägg utan någon bild är tråkigt, så sätter in en på min älskade lillsyrra!=P)


/A
Kommentarer
Postat av: MATILDA

svar: oh, tack!! :D

2009-02-15 @ 18:28:09
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0