Let´s dance

Självklart kommer jag att kolla på Let´s dance ikväll. ska bli intressant att se Blondinbella. Tror faktiskt hon kan vara rätt duktig. Men vi får väl se. jag ska iaf se det! =)

Apropå blondinbella. Jag gilar henne, jag tycker hon är en sjukt smart tjej. men hennes röst och sättet hon pratar. det skulle ju inte göra något om hon ville ändra lite på =P ..( Allt possitivt har ju något negativt! ;) )

_________________________________________

En bild. Bara för att!


Nu ska jag vänta på maten som står i ungen, är hungrig! =P

Tja!
/A
Kommentarer
Postat av: MIkaelala

hahaha jag håller med om blondinbella där xD ska vi ut å gå? :) hör av dig homie!

2009-01-09 @ 21:48:20
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0