Hej igen .

Speciellt mycket har inte hant sen sist. Igar var vi ute pa markad eller marknad o marknad.. nagot stort stalle som man kan kopa massa frukt och sant, ja typ som Hotorget fast mycket storre, och yp 1 miljon mer manniskor :P haha nera, men nastan, fick lite panikangest nar det blev for trangt.. :P

Och igarkvall vid halv 11-11 tiden blev jag sa rastlos, sa jag foreslog att jag o nusse skulle dra ut nagonsans, men slit som han ar tar det ca 30 min att vacka honom och sjalvklart ar det da sa himla synd om honom att han e sa trott;D haha, sa jag borjade byta om eftersom han somnade om igen, sen nar jag var klar och drog upp dorren for att dra far han panik och flyger upp..haha.. :P sag sa himla kul ut, da sa jag att jag drar nog till Robin Hood dar hans polare jobbar, da bot han om och fixade sig valdigt snabbt!! ;D  Det galler ju att trycka pa dom svaga punkterna nar man vill ha sallskap!! ;)

Idag har jag som sagt mest sovigt.. fattar inte hur jag kan vara sa trott... N sa igar hur kan du vara trott?.. du gor ju inget pa dagarna!.. aaa, precis, det e val darfor jag e sliten lixom!! ;) haha, kommer hem runt 2-3 pa natterna sen innan man somnar, sen ringer hans klocka vid 06.30, och sen kommer familjen in och vacker mig 1 timme senare for frukost... Inte konstig att man ar sliten!!! ;D haha!!

Jag har andrat lite i schemat, och aker redan till Side imorgon ist for pa fredag, jag kanner att jag maste svina lite! :) Och det gor jag bast i Side tillsammans med Jennifer och Adem..eller jag svinar och dom ar sallskap ;D hehe.. Sa nasta steg ar att beratta det for familjen, alltid lika jobbigt att saga hej da till dom! Usch .. Hatar det, och kommer gora mer ont an nagonsin nu!! Men kanns bra att Ali kommer och halsar pa mig i Sverige nar sasongen ar over har :)

Jag ska snart dra mig bort till Ali, ska snacka lite med honom och fixa lite saker till min moster! :) Ska bara orka ta tag i livet lite..! :P haha!!!

Nu blev det ett langt inlagg, men det gor val ingenting, ni har ju saknat mitt skrivande! ;)
Jag har borjat flagna massa i ansikte och axlar, tog i lite val hart i borjan, sa dom kallas mig Michael Jacksson har nere nu..haha skit kul lixom!!! :P Men det kommer nytt, far pressa nu sista dagarna, sa ar jag brun och fin lagom tills jag ar hemma igen!! ;)
Som tur var sa det som flagnar pa axlarna ar det fortfarande brunt under, men mesta fargen fran ansiktet ar borta tyvarr..  Som Jennifer sa "Nu nar du flagnar ser man hur jakla svart du blir!" haha :P

Pa lordag dagen innan vi aker hem ska jag gora en sak som an sa lange ar hemligt!! Ska bli as spannande!! Vad det ar kommer ni fa reda pa senare!! :)

Nu ska jag dra mig till Ali! :) Ha en bra dag!
Evine git şimdi, hayatın bitti !!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0