Gäääsp .

Jag vaknade för inte speciellt länge sen. varit ganska seg idag tycker jag, sen har jag en konstig känsla i hela magen så jag typ vill spy. men jag har inte tid för att vara sjuk. så jag sover ist! Men lite nytta har jag fått gjort iaf. Jag har ju jobbat! ;) haha, nerå. men när jag kom hem vid 5 och satte mig i soffan så kände jag att jag kommer somna när som helst. så jag gick upp, bytte om och gick bort och gymade 1 timme! Det kändes bra! Jag är duktig! =)

Och nu när jag kom upp och tänkte lägga mig och sova så satt Jossan i mitt rum, och Nusse hade frågat efter mig så hon gav snällt datorn så jag fick prata med min man ett litet tag! Det känns bra! =) <3

Jag tycker lite synd om Jennifer som börja kvart i 9 imorse, och direkt när hon slutade åkte hon och jobba på bergtorpskolan med deras bal. och lär inte vara hemma förns sent, och så ska hon upp tidigt imorgon! Stackarn, men vafan gör man inte för pengar? ;) haha!! Det är bara att kämpa! ;)

 Nu ska jag vara social, vi höres!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0