hoho

Då var man redo för att skriva sig ett litet inlägg igen.

Dagen har bara varit bra, vi hann men bussen ocvh allt ;) haha! Det var trevligt inne på djurgården. Först hittade jag och Jennifer värsta läget där i parken. brevid ett gäng killar med bara överkroppar som festa lite. Vi tänte att vi kunde ju slå oss ner brevid dom. Men sen bangade några på det! Men det blev bra ändå där med vattnet precis framför oss! =) Stockholm är himla fint egentligen när man tänker efter och när det är fint väder såklart. Det blev lite solning. även om jag inte tycker att jag fått någon färg! =P

Många bilder är tagna men jag är alldedes för trött för att lägga in dom på datorn idag.(Vem vet jag kanske får ett ryck snart och gör det iaf!) =P Jag och Jennifer avrundade lite tidigare än dom andra. dom hoppade på en färga och fortsatte, men vi tacka för oss. Vi stanna till liten stund vid fontänen vid karlaplan och satt där ett tag och snacka..eller mer pausa från solen =P Sen blev det att dra sig hemmåt. Och eftersom vi fick vänta 20 min i danderyd på bussen så slog vi upp filten och sola lite till! ;D hehe. livet är bra härligt ibland! =)

Sen när vi väl kommit till brottby typ 2,5 timme senare drar vi hem till mig, gör oss lite middag. Sen blir det tv en liten liten stund innan båda somnade och vaknade för 1 timma sen! =P Så frågan r hur bra jag kommer sova inatt! =P menmen..

Nu blev det massa text, men eftersom ni älskar min blogg och har kommit hela vägen ner hit så tyckte ni tydligen det var så pass intressant så ni ville läsa klart! =) Bra jobbat! ;D

Men hoppas ni iaf har haft en bra dag ute i solen! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0