Hoho

Sådär, nu är man på banan igen. Gårdagen måste jag säga slutade väldigt trevligt. I början på kvällen måste jag nog säga var väldigt seg. Men sen blev allt bra! =) Trevligt folk och mycket skratt. Kvällen började med sill lunch här hemma med lite folk. Sedan gick jag över lite och kollade på andra sidan gatan, men det var inte speciellt lockande så jag gick tillbaka hit. Det slutade med att alla kom hem hit efter ett tag. (som vanligt, som varje midsommar) =P haha. Och då blev det brännboll. Tyvärr vann inte mitt lag. men vafan ;) jag var glad ändå. Orkar inte skriva så mycket, så visar midsommar i bilder ist! =)




Jaa det var iaf lite bilder från gårdagen.
Sen som avslutningsbild kommer en på mig och Niclas.
"Guds gåva till kvinnorna" som han säger att han är! ;D

 /A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0