Ho ho folket

Jag är nu hemma. tog en promenad med Jennifer. Har varit hemma ett tag men ändå. Jag fick för mig av någon anledning att singing bee började kl 8. så pappa spelade in. men saken är ju att det börjar ju halv 10. och sluta nu vid halv 11. Så då ska jag kolla på det inspelade! =)  + så pratade jag med Nusse för några timmar sen, och han ville prata ikväll, så jag skulle ringa honom nu vid halv 11.. det kan bli körigt! ;) Men ska iaf göra de.! =)

Jag ska leta fram ett klockrent klipp om det finns med på Youtube, och om jag hittar de så ska ni få se. jag skrattar lika mycket varje gång jag ser det. (det är ur en film) Hahaha. Vänta ett tag så ska vi se! =D

Återkommer straxt!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0