Söndag

Rätt sliten idag. Vi var hemma halv 5 imorse, och då slocknade jag och Angelica väldigt fort. Robin hade det lite svårare ;) haha! Kvällen började inne på Grodan i stan. Var inte något speciellt ställe, kändes bara konstigt att vara just där, mitt i gången lixom. Så kvällen avslutades på Tegel, som vad väldigt mycket trevligare och lite mer folk som man kände igen! :)

Och som dom närmaste vet så ligger jag alltid sliten dagarna efter, haha! jag blir skit dålig. Men igår var inte en av de värsta kvällarna. Så det känns t.om okej nu efter ha sovigt hela dagen och knarkat vatten :P Jag säger alltid efter varje gång att "jag aldrig ska gå ut igen!"  undra när jag ska börja lyssna på migsjälv:P haha!

Finns inga bilder med i bilden från igår, bara någon enstaka på Angelicas mobil, och det känns bra! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0